Velkommen til IF32 Glostrup Gymnastikforening

Forårsopvisning 2024
14. april 2024 kl. 11.00

Lidt fra sæsonen 2023-2024

Vi er heldigvis stadig godt i gang med sæson 2023-2024.
Under IF32 Gymnastik bliver der gået til den på mange måder og der hoppes, strækkes, sjippes, hygges, danses, svedes og mødes i mange konstellationer i ugens løb.
IF32 Gymnastik favner medlemmer i mange aldersklasser og kan byde på alt fra kolbøtter, dans, dubledutch, salto, Jumping Fitness, Ballroom Fitness, hundestræt, afslapning, til salto, flikflak og meget, meget mere.

Er du ikke selv på et hold, så kig med ved opvisningen d. 14. april. Der er gratis indgang! Og måske får du ny inspiration :-). Bestyrelsen tager også meget gerne imod nye kræfter :-)

I starten af 2024 var der flere fejringer
Ved Glostrup Kommunes Idrætshædring modtog vores Rope Skippere en fortjent hædring for indsatsten ved Danmarksmesterskaberne.
Til den årlige nytårsfest i Hovedbestyrelsen i IF32, var gymnastikafdeling også blandt prismodtagerne:
Tommy Karlsson, som varetager rollen som foreningens “Næstformand” og “Sportslig Ansvarlig”, blev tildelt den meget flotte “Knud Sørensens Mindefond”. Prisen bliver givet til en person, som har udvist bemærkelsesværdig klubarbejde gennem en længere årrække.
Vivian Fink, som både varetager rollen som  foreningens “Kasserer” og “Sekretær”, blev tildelt årets “Oscar”. “Oscar” prisen bliver tildelt personer, som har gjort en stor indsats af økonomisk art i IF32 regi.