Hold 206 – 6-8 år – Onsdag kl. 16:30-17:30

Elsker du at sjippe i skolegården eller hjemme i haven? Så er dette hold måske noget for dig. Holdet er for alle sjippeglade piger og drenge i alderen 6-8 år og henvender sig til dig der gerne vil lære at
sjippe samt til dig som allerede kan en masse seje tricks i sjippetovene men som rigtig gerne vil lære en masse nye super seje og sværere i sjippetovene.
Der vil i løbet af sæsonen være fokus på, at lære de grundlæggende tricks indenfor Rope Skipping og så skal vi prøve at sætte tricks sammen så vi kan lave flere tricks i træk. Derudover skal vi prøve kræfter med double dutch, 2 i 1 tov, long ropes etc.
Vi deltager ved foreningens egen forårsopvisning og der vil i løbet af sæsonen være mulighed for, at deltage i en fællestræning med foreningens andre sjippehold samt en sjippecamp til foråret.
Det bliver super sjovt og vi glæder os til at se dig. Husk drikkedunk og sportssko. Sjippetov kan købes til træningen. Maks. 25 sjippere

Træner: Amalie N., Amalie A., Simone og Emma
Træningssted: Vestervangskolen
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen