Emil Lynge Bentved
Beskrivelse
24788082
Efter selv at have været aktiv gymnast siden jeg var 1½ år gammelt, valgte jeg før 2013-14-sæsonen at bytte pladsen som gymnast ud med en plads på sidelinjen. Først som hjælpetræner for både spilopperne og de mindste rytme/spring hold. Som årene er gået har jeg fået mere og mere ansvar.
Nu er jeg en ledende del af nogle fede trænerteams fordelt på mine forskellige hold. Jeg var også med til at arrangere og afvikle GymCamp sæson 2018-2019.

Mail: emil.bentved@gmail.com
Se hele beskrivelsen
Lærke Lützhøft
Beskrivelse
Jeg er en pige, der er rigtig glad for at gå til gymnastik og det har været en stor del af mit liv siden jeg var 4 år. Jeg  har gået på mange forskellige springhold, bl.a. konkurrencegymnastik, rytmegymnastik og springgymnastik.
Jeg kom til IF32 gymnastikforening i 2018, hvor jeg gik til spring/rytme gymnastik, hvor jeg forsætter. Jeg begyndte at undervise som hjælpetræner i  sæson 2018 for spring/rytme mix 5-6 årige børn.

I sæson 2019 er jeg ungdomstræner, og forsætter med spring/rytme mix 5-6 år.
Se hele beskrivelsen